Kursbeskrivelse

Informasjon

Sted
Microsoft Teams
Tid
Tirsdag 21. januar 2025 kl. 09:30 - 11:00
Påmeldingsfrist
Mandag 20. januar 2025 kl. 13:00
Ledige plasser
Tilgjengelig


Tema for spørretimen

Ved gjenutførsel av varer deklarert under prosedyren midlertidig innførsel, er det flere elementer som må følges. I denne spørretimen vil vi bl.a. dekke følgende punkter:

▪ Regelverk rundt midlertidig innførsel 

▪ Hvordan korrekt utføre avskriving og oppgjør av midlertidig innførselsdeklarasjoner 

▪ Roller / ansvar for avskriving
 
 

Etter en kort presentasjon vil vi svare på innsendte spørsmål og avslutte spørretimen med åpen runde. Vi oppfordrer alle deltagerne til å forberede seg og tenke på aktuelle problemstillinger. Våre kursholdere vil svare etter beste evne - målet er å skape en åpen og lærerik dialog for alle som deltar!   


Spørsmål sendes inn innen 17. januar 
kurs@toll.no. Disse vil blir prioritert besvart.  
 

OBS! Det vil ikke bli gjort opptak av spørretimen.  
 

Hvem passer spørretimen for?

👉 Den som ønsker å vite mer om regelverket angående prosedyren midlertidig innførsel 

👉 Deklarasjonspliktige som tar varer midlertidig inn i Norge 

👉 Tollrepresentanter som relaterer/avskriver midlertidig innførsel mot gjenutførsler 

 

Arrangør  

Brukerdialogavdelingen | Tolletaten 

Meld deg på

Informasjon

Sted
Microsoft Teams
Tid
Tirsdag 21. januar 2025 kl. 09:30 - 11:00
Påmeldingsfrist
Mandag 20. januar 2025 kl. 13:00
Ledige plasser
Tilgjengelig
{{ form.errors.get('recaptcha_token') }}

Kontakt

{{ forms.contact.errors.get('name') }}
{{ forms.contact.errors.get('email') }}
{{ forms.contact.errors.get('message') }}
{{ forms.contact.errors.get('recaptcha_token') }}